Retourneren

Restitutiebeleid - Internationaal

De meeste van onze artikelen komen in aanmerking voor ons restitutiebeleid van 30 dagen. Als uw product defect of beschadigd is, kunt u ons een e-mail sturen met fotografisch bewijs en een terugbetaling of vervanging aanvragen.

Houd er rekening mee dat gepersonaliseerde artikelen alleen worden terugbetaald als ze defect of beschadigd zijn.

Stuur een e-mail naar: info@woodpeckerwatches.com met uw terugbetalingsclaim.

 

* Om uw retourzending te voltooien, hebben we een kwitantie of aankoopbewijs nodig.

* Om in aanmerking te komen, moet het artikel defect of beschadigd zijn. Lever fotografisch bewijs dat het product defect of beschadigd is. 

 

Extra niet-retourneerbare artikelen:

 

* Cadeaubonnen

 * Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetalingen (indien van toepassing)

We zullen u op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als uw claim is goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een paar dagen dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

 

Late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening.

Neem vervolgens contact op met uw bank of creditcard maatschappij. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@woodpeckerwatches.com.

Uitwisselingen (indien van toepassing)

Wij vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn.

Laatste Kans!
50% Korting
Heren Dames